Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Plováček - NOVÝ PRODUKT - 3+1 proteinový nápoj (smetaňák)
Plováček - KetoLife - Ochutnávkový low carb balíček od 21.9.2020

Nemoci si na vás už nepřijdou! Získejte neprůstřelnou imunitu

Stačí málo, abyste na týden ulehli do peřin? Trápí vás celoroční rýma a kašel? Vyhněte se nemocem díky neprůstřelné imunitě. Poradíme vám, jak ji posílit.

1. Zdravý a pestrý jídelníček nabitý vitamíny

Asi vás nepřekvapí, že zdravá strava funguje jako prevence obezity, cukrovky nebo infarktu. Tušíte ale, že vás ochrání i třeba před chřipkou? Pokud budete své tělo zahlcovat zbytečnými cukry, přemírou nezdravých tuků nebo se budete stravovat nepravidelně, tělu nezbyde dostatek energie a kvalitních živin. Na boj s nemocí mu pak nezbudou síly a ta vás skolí raz dva. Podpořte svou imunitu vitamíny, minerály, zdravými tuky a vlákninou. Jezte pravidelně 5x denně jídla bohatá na bílkoviny, ovoce a zeleninu.

Vitamínů, které tvoří štít proti nemocem, nemáme v naší středoevropské stravě dostatek. Jedná se hlavně o:

  • vitamín C (má antioxidační účinky, podporuje imunitní systém, urychluje hojení),
  • vitamín D (podporuje regeneraci a hojení)
  • a vitamíny skupiny B (ovlivňují správnou funkci metabolismu, krvetvorby, štítné žlázy). 

Do svého jídelníčku proto zařaďte ryby, vejce, citrusové plody, košťálovou zeleninu a luštěniny.

Jste-li v dietním plánu, nedostatku vitamínů se obávat nemusíte. Proteinová jídla a nápoje KetoDiet jsou obohaceny o vitamíny a minerály tak, aby vaše tělo dostalo, co potřebuje. Pokud vás trápí neustálé posmrkávání nebo únava, možná potřebujete více vitamínu C. Ten můžete jednoduše doplnit pastilkami.

 

Přečtěte si o vitamínech a jejich vlivu více v článku Už jste dnes snědli dost vitamínů? Kolik a proč je potřebujeme?

 

2. Sportem ku zdraví, a nejlépe venku

Sportovci jsou oproti „gaučákům” nemocní méně často. Vyberte si sport, který vás bude bavit, a podpořte svůj imunitní, dýchací i cévní systém pravidelně 2 – 3x týdně 30 – 60 minutovou dávkou pohybu. Pokud se venku zrovna „nežení čerti”, popadněte kolo, běžecké boty nebo brusle a vyrazte na čerstvý vzduch

Nemáte zrovna chuť se potit? Obujte pohodlné tenisky a šup na procházku. Opravdu stačí vyjít ven? No jasně! Celý den se schováváme uvnitř – doma, v práci, v kavárně… Hodinka strávená v přírodě pod slunečními paprsky dokáže zázraky.

A pozor: I pohyb v ložnici se počítá! Díky milostným hrátkám se v těle navyšuje hladina protilátek (imunoglobulinu A), které nacházejí a zneškodňují cizí částice v našem těle. Už při pouhém objetí nebo polibku se vyplavují endorfiny (hormony štěstí), které imunitu posilují také. Spojte příjemné s užitečným a dbejte i na kvalitu svého milostného života.

Bojujte proti nachlazení a vyčerpání s KetoDiet vitamínem C

3. „Špína v bytě, zdravé dítě?”

Patříte k lidem, kteří si několikrát za hodinu umyjí ruce a v domě nesnesou ani smítko prachu, nebo k úzkostlivým rodičům, kteří dítěti nedají ani jablko ze zahrady? Zbystřete!

Přehnanou ochranou, zejména (ale nejen) v dětství, si koledujete o nižší obranyschopnost těla i vznik autoimunitních onemocnění. Zkuste se umírnit a nesahejte pro dezinfekční prostředky pokaždé, když se něčeho dotknete v obchodě nebo když vaše ratolest spadne na zem.

4. Ledové království

Proč na sebe každé ráno pustit ledový proud vody nebo pravidelně o víkendu vyrazit na koupačku do řeky? Budete zdravější, šťastnější a hubenější.

Řízený pobyt v chladném prostředí podporuje obranyschopnost, funkci kardiovaskulárního systému, tvorbu hnědého tuku, který na rozdíl od klasického bílého spaluje energii a pomáhá i proti celulitidě. Dalším benefitem je, že vám bude menší zima a nebudete potřebovat tolik vrstev oblečení.

Jak se otužovat? Začněte třeba tím, že si v noci na spaní necháte v ložnici otevřené okno. Až si na chladný vzduch zvyknete, začněte postupně s vlažnou, později s ledovou sprchou.

5. Chrrrr...

Poškozené a nežádoucí buňky naše tělo ničí a nahrazuje převážně během spánku. Pokud máme spánek nekvalitní (přerušovaný, v posteli trávíme málo času), nebo máme nepravidelný režim (směny, noční práce, chodíme spát a vstáváme každý den jinak), tělo přichází o potřebný čas pro regeneraci a pročištění.

Choďte každý den spát ve stejnou hodinu, do vyvětrané ložnice, ve které budete čas trávit opravdu pouze večer.

Který z návyků pro lepší imunitu zařadíte do své denní rutiny jako první?

 

Autor: Andrea Skolková

Fotografie: KetoDiet, depositphotos.com

 

Předchozí článek: Marta Adamčáková a Radim Hanžl - Má hubnutí v páru jen samá pozitiva?

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KeetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů