Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Nemoci si na vás už nepřijdou! Získejte neprůstřelnou imunitu

Stačí málo, abyste na týden ulehli do peřin? Trápí vás celoroční rýma a kašel? Vyhněte se nemocem díky neprůstřelné imunitě. Poradíme vám, jak ji posílit.

1. Zdravý a pestrý jídelníček nabitý vitamíny

Asi vás nepřekvapí, že zdravá strava funguje jako prevence obezity, cukrovky nebo infarktu. Tušíte ale, že vás ochrání i třeba před chřipkou? Pokud budete své tělo zahlcovat zbytečnými cukry, přemírou nezdravých tuků nebo se budete stravovat nepravidelně, tělu nezbyde dostatek energie a kvalitních živin. Na boj s nemocí mu pak nezbudou síly a ta vás skolí raz dva. Podpořte svou imunitu vitamíny, minerály, zdravými tuky a vlákninou. Jezte pravidelně 5x denně jídla bohatá na bílkoviny, ovoce a zeleninu.

Vitamínů, které tvoří štít proti nemocem, nemáme v naší středoevropské stravě dostatek. Jedná se hlavně o:

  • vitamín C (má antioxidační účinky, podporuje imunitní systém, urychluje hojení),
  • vitamín D (podporuje regeneraci a hojení)
  • a vitamíny skupiny B (ovlivňují správnou funkci metabolismu, krvetvorby, štítné žlázy). 

Do svého jídelníčku proto zařaďte ryby, vejce, citrusové plody, košťálovou zeleninu a luštěniny.

Jste-li v dietním plánu, nedostatku vitamínů se obávat nemusíte. Proteinová jídla a nápoje KetoDiet jsou obohaceny o vitamíny a minerály tak, aby vaše tělo dostalo, co potřebuje. Pokud vás trápí neustálé posmrkávání nebo únava, možná potřebujete více vitamínu C. Ten můžete jednoduše doplnit pastilkami.

 

Přečtěte si o vitamínech a jejich vlivu více v článku Už jste dnes snědli dost vitamínů? Kolik a proč je potřebujeme?

 

2. Sportem ku zdraví, a nejlépe venku

Sportovci jsou oproti „gaučákům” nemocní méně často. Vyberte si sport, který vás bude bavit, a podpořte svůj imunitní, dýchací i cévní systém pravidelně 2 – 3x týdně 30 – 60 minutovou dávkou pohybu. Pokud se venku zrovna „nežení čerti”, popadněte kolo, běžecké boty nebo brusle a vyrazte na čerstvý vzduch

Nemáte zrovna chuť se potit? Obujte pohodlné tenisky a šup na procházku. Opravdu stačí vyjít ven? No jasně! Celý den se schováváme uvnitř – doma, v práci, v kavárně… Hodinka strávená v přírodě pod slunečními paprsky dokáže zázraky.

A pozor: I pohyb v ložnici se počítá! Díky milostným hrátkám se v těle navyšuje hladina protilátek (imunoglobulinu A), které nacházejí a zneškodňují cizí částice v našem těle. Už při pouhém objetí nebo polibku se vyplavují endorfiny (hormony štěstí), které imunitu posilují také. Spojte příjemné s užitečným a dbejte i na kvalitu svého milostného života.

Bojujte proti nachlazení a vyčerpání s KetoDiet vitamínem C

3. „Špína v bytě, zdravé dítě?”

Patříte k lidem, kteří si několikrát za hodinu umyjí ruce a v domě nesnesou ani smítko prachu, nebo k úzkostlivým rodičům, kteří dítěti nedají ani jablko ze zahrady? Zbystřete!

Přehnanou ochranou, zejména (ale nejen) v dětství, si koledujete o nižší obranyschopnost těla i vznik autoimunitních onemocnění. Zkuste se umírnit a nesahejte pro dezinfekční prostředky pokaždé, když se něčeho dotknete v obchodě nebo když vaše ratolest spadne na zem.

4. Ledové království

Proč na sebe každé ráno pustit ledový proud vody nebo pravidelně o víkendu vyrazit na koupačku do řeky? Budete zdravější, šťastnější a hubenější.

Řízený pobyt v chladném prostředí podporuje obranyschopnost, funkci kardiovaskulárního systému, tvorbu hnědého tuku, který na rozdíl od klasického bílého spaluje energii a pomáhá i proti celulitidě. Dalším benefitem je, že vám bude menší zima a nebudete potřebovat tolik vrstev oblečení.

Jak se otužovat? Začněte třeba tím, že si v noci na spaní necháte v ložnici otevřené okno. Až si na chladný vzduch zvyknete, začněte postupně s vlažnou, později s ledovou sprchou.

5. Chrrrr...

Poškozené a nežádoucí buňky naše tělo ničí a nahrazuje převážně během spánku. Pokud máme spánek nekvalitní (přerušovaný, v posteli trávíme málo času), nebo máme nepravidelný režim (směny, noční práce, chodíme spát a vstáváme každý den jinak), tělo přichází o potřebný čas pro regeneraci a pročištění.

Choďte každý den spát ve stejnou hodinu, do vyvětrané ložnice, ve které budete čas trávit opravdu pouze večer.

Který z návyků pro lepší imunitu zařadíte do své denní rutiny jako první?

 

Autor: Andrea Skolková

Fotografie: KetoDiet, depositphotos.com

 

Předchozí článek: Marta Adamčáková a Radim Hanžl - Má hubnutí v páru jen samá pozitiva?

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů