Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Proč je podzim ideálním obdobím pro vaše hubnutí?

Také jste si mysleli, že začít s hubnutím je nejlepší na jaře nebo v létě? Že se teď “špíčky” schovají pod huňaté svetry a do Vánoc to stejně nemá cenu? Nechte se vyvést z omylu. Pojďte začít s novým zdravějším životním stylem hned a změňte své stravovací návyky jednou provždy. Přece nebudete svou snahu shodit pár kilogramů odkládat (zase) až na nový rok.

3 důvody, proč zhubnout na podzim

Méně rozptýlení, znamená větší úspěch

Letní dovolenkování je dávno za vámi a vy se můžete vrátit do svého zajetého režimu. Dovolte si vyčlenit chvíli jen sama pro sebe, a to pravidelně. Teď na podzim budete mít konečně více času na svou vlastní pohodu, relaxaci i na své tělo. Letní prohřešky na grilovačkách a oslavách klidně hoďte za hlavu a svou podzimní dietu začněte s čistým štítem.

Náš tip:

  • Dopřejte si pravidelnou saunu.
  • Zapište se na lekce jógy, nebo vyzkoušejte pilates.
  • Pusťte se do domácího cvičení
  • Připravujte si jídlo na druhý den již večer do praktické krabičky.

Když svůj nový zdravý životní styl nastartujete už na podzim a budete ve svém hubnutí úspěšná (o čemž nepochybujeme), užijete si Vánoce o to víc, protože se budete cítit ve svém novém já skvěle a nebudete se bát trochu si zahřešit. 

Pestré možnosti sportovního vyžití

Sice se nám citelně ochladilo, ale to neznamená, že je s pohybem konec. Naopak. Vždyť žádné jiné roční období nezáří tolika barvami. Proběhněte se mezi padajícím listím, projděte se v lese a nasbírejte dětem kaštany nebo vezměte svého (či vypůjčeného) čtyřnohého miláčka na delší venčení.

Víte, kolik kroků byste měli denně udělat, aby vám procházka plně nahradila pohybovou aktivitu? Podívejte se na naše video o podzimním hubnutí, ve kterém vám užitečné tipy odhalí zkušená výživová poradkyně KetoDiet Martina Dvořáková.

 

Pokud nejste fanouškem venkovních aktivit, nevadí. Rozvrhy fitcenter a pohybových studií se naplnily a rozhodně je z čeho vybírat. Pojďte se pořádně zapotit při kruhovém tréninku, tabatě či HIITu, nebo si krásně protáhněte tělo na lekci jógy či pilates.

Co takhle domácí cvičení?

Existuje i třetí varianta. Nikoli ta, že pohyb vynecháte. Pokud nechcete pobíhat venku, ani navštěvovat fitness centrum, pusťte se do domácího cvičení. Nejen na internetu najdete spoustu videí a návodů na účinné cviky na ploché břicho, pevnější paže, nebo štíhlejší stehna. Vyrýsujte si "břišáky" a zpevněte zadeček s našimi tipy na cviky, které hravě zvládnete i při sledování vašeho oblíbeného seriálu. Jednotlivé cviky kombinujte podle svých možností a energie.

 

TIP! Další cviky na doma naleznete na našem Facebooku.

A pokud vás nechytlo ani domácí cvičení, vygruntujte s vervou celý byt nebo dům. Uvidíte, jak se u podzimního úklidu zapotíte.

Cvičte pravidelně a intenzivně

Jedním jediným zacvičením ale splněno nemáte. Když pro sebe konečně najdete tu pravou pohybovou aktivitu, zkuste se jí věnovat pravidelně. Pohyb doporučujeme do svého nového režimu zařadit alespoň 2x týdně, a to po dobu minimálně 45 minut. Uvidíte, jak hladce se cvičení začlení do vašeho nového životního stylu, protože výborně doplní váš zdravý jídelníček a podpoří efektivnější hubnutí.

Naplánujte si vyvážený jídelníček

Téměř každá žena se s příchodem rodiny stane velmi dobrým plánovačem. A tato schopnost se bude hodit i při podzimním hubnutí. Jelikož se většina venkovních aktivit přesouvá s příchodem chladného počasí dovnitř, budete mít na přípravu a plánování svého nového jídelníčku mnohem více času. Po práci si v klidu nakoupíte zdravé potraviny, ze kterých doma uvaříte nejen večeři pro celou rodinu na ten daný den, ale můžete si připravit i porce pro nadcházející dny. S vlastní "krabičkovou dietou" neztratíte přehled, co a kdy jíte.

Vůbec nejdůležitější je v rámci zdravého životního stylu dodržovat pravidelný denní režim. Zkuste si natáhnout vnitřní hodiny, které vás po 2 až 3 hodinách upozorní, že je čas se najíst. Nebo si jednoduše zadejte upomínku do telefonu. Hlavní je, nedostat v průběhu dne velký hlad. Pak by si tělo chtělo znovu začít ukládat tuky do zásoby.

lahev na vodu KetoDietCo s pitným režimem? Také se musíte do pití vody na podzim trochu nutit? I přes to, že nemáte žízeň, byste měli vypít 2 až 3 litry tekutin denně, mezi které se však vaše oblíbená káva nepočítá. Zkuste obyčejnou vodu proložit kvalitním horkým čajem nebo ji sem tam ochutit sirupem bez cukru.

Je čistě na vás, jestli si pro své hubnutí vyberete dle svého uvážení poskládaný jídelníček, vyhledáte pomoc výživových poradců nebo začnete držet některou z osvědčených diet, ať už je to proteinová dieta (jinak též bílkovinová nebo ketonová), dělená strava, bezlepková dieta, atkinsonova dieta, paleo dieta a mnoho dalších. Hlavní je přemýšlet rozumně a najít si svou optimální cestu. Rychlý úbytek kilogramů můžete považovat za výhru, ale pokud trvale nezměníte své stravovací návyky a s nimi i životní styl, jojo efekt vás pravděpodobně nemine.

rajcatova polevka proteinova KetoDietI na podzim sem tam nestíháte? Nebo jen hledáte tip na rychlou večeři? Zkuste naše proteinové omelety nebo vydatné polévky. Pokud potřebujete rychlou svačinku do práce nebo na cestu, přibalte si do kabelky proteinovou tyčinku nebo sušené maso jerky

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard