Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Jak na "FIT" štědrovečerní večeři

Nechcete se ochudit o výbornou štědrovečerní večeři, i když jste právě v dietě? Máme pro vás tip! Připravte si večeři, která je sestavena v souladu s proteinovou dietou. Pochutnáte si a svoji linii budete mít pod kontrolou.  

Připravte si večeři, kterou sestavil hlavní diet kouč KetoDiet, Jiří Šusta, zcela v souladu s proteinovou dietou. Pochutnáte si a svoji linii budete mít pod kontrolou. Tabulky s kalorickými hodnotami klasické večeře a její odlehčené verze vám ukáží, jak i malé detaily v jídelníčku dělají velký rozdíl.

Klasická štědrovečerní večeře

Rybí polévka: zelenina (mrkev, petržel, hrášek, celer), jikry, kapří hlava a ořez, máslo, zavářka – nudle, nočky nebo opečená houska

Zeleninu lehce orestujeme na másle, zalijeme vodou a přidáme kapří hlavu a ořez. Vaříme na mírném ohni cca 30 minut. Následně scedíme, dochutíme solí a pepřem, přidáme jikry a povaříme ještě 10 minut. Nakonec obereme hlavu a maso přidáme do polévky společně se zavářkou či nočky.

Bramborový salát: 3/5 salátových brambor, 1/5 kořenové zeleniny (mrkev, celer, petržel), nakládané okurky, kyselé jablko, gothajský salám, majonéza, hořčice, sůl, pepř

Vychladlé uvařené brambory nakrájíme na kostičky, přidáme nakrájenou vařenou kořenovou zeleninu, okurky, jablko (raději kyselejší) a gothajský salám. Majonézu zředíme polévkovou lžící okurkového nálevu, přidáme podle chuti hořčici (asi 1 lžičku), osolíme a opepříme. Vmícháme do salátu. Lehce promícháme a necháme proležet v chladničce.

Štědrovečerní večeře „FRESH“

Rybí polévka: zelenina (1x mrkev, petržel, celer), kapří hlava a ořez, jikry, bez zavářky

Zeleninu lehce orestujeme na másle, zalijeme vodou a přidáme kapří hlavu a ořez. Vaříme na mírném ohni cca 30 minut. Následně scedíme, dochutíme solí a pepřem, přidáme jikry a povaříme ještě 10 minut. Nakonec obereme hlavu a maso přidáme do polévky.

Bramborový salát: uvařené brambory, mrkev, celer, petržel, sterilovaný hrášek, kyselá okurka, lžíce hořčice (plnotučná nebo dijonská), sůl, pepř, jogurt bílý.

Vychladlé uvařené brambory nakrájíme na kostičky, přidáme nakrájenou vařenou kořenovou zeleninu, hrášek, okurku. Jogurt zředíme polévkovou lžící okurkového nálevu, přidáme podle chuti hořčici (asi 1 lžičku), osolíme a opepříme. Vmícháme do salátu. Lehce promícháme a necháme proležet v chladničce.

Losos je připravený na grilu s kapkou olivového oleje a se snítkou tymiánu (cca 5 min z každé strany).  

(c) KetoDiet  

A pojďte si s námi popovídat na Facebooku.

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard