Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Web KetoDiet.cz používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.

KetoDiet CZ s.r.o. Menu

A jak to bude ve 3. kroku?

Ano, ano, 3.krok proteinové diety KetoDiet už je vlastně jen třešínkou na dortu po úspěšné redukci! Bavíte se sportem, který máte rádi, jíte (pravidelně) zdravá a chutná jídla, zbavili jste se nadbytečných kil a teď už je to "brnkačka" ...... a nebo není? O tom si počtěte v dnešním příspěvku věnovanému právě obavám ze třetího kroku.  

V prvé řadě TLESKÁME! Pokud jste se díky KetoDiet dostali až sem, do 3. kroku, můžete být na sebe právem pyšní. Všechna ta kila, která vás dlouho trápila, jsou pryč a vaším cílem je nyní dlouhodobě si váhu udržet, případně i dál zapracovat na problémových partiích. Bojíte se, že si neporadíte s jídelníčkem? Že nebudete vědět kolik toho můžete sníst? Nestresujte se!

Trvalá racionální strava v našem pojetí není ani tak o tom, "CO KONKRÉTNĚ" a "KOLIK GRAMŮ" sníst, ale o zažití jednoduchých principů a návyků, které pro vás po čase budou naprostou samozřejmostí. Nemáme v úmyslu udělat vám z hlavy kalorickou kalkulačku a proměnit požitek z jídla na věčný stres. Naučte se vnímat stravu i v další souvislostech a snažte se neškatulkovat jen na souhrn absolutně dobrých, nebo absolutně špatných možností.

V tomto kontextu proto tedy neplatí, že : zelenina = dobré a cukrovinky = špatné, nebo nízkotučné = dobré a plnotučné = špatné. Měli byste tedy vědět, že v redukci nebo udržování váhy vám dlouhodobá  pravidelná konzumace oblíbených jahodových knedlíků s máslem a cukrem neprospívá, ale že když je jednou za rok babička postaví na stůl, s klidem a chutí je sníte.

Dále také například víte, že vepřové maso není právě vhodné pro konzumaci 2x denně, ale že mnohem horší volbou je celé jídlo vynechat. Ale teď už pojďme na ta pravidla, nebo lépe řečeno triky ;)

  • Jezte 5x za den – jestli si máte odnést jen jediné pravidlo z programu KetoDiet, ať je to právě tohle.
  • Přesnídávku a svačinu začněte vnímat stejně významně jako oběd a večeři. Nešiďte tato „prostřední“ jídla, připravte se na ně. Čas svačiny je stejně nedotknutelný, jako čas oběda.
  • Rozdělte svůj denní příjem stravy do 5-ti porcí (ne do 3, nebo ještě hůře do 2!)
  • Naučte se jíst menší přílohy – dnešní typická západoevropská porce stravy je v drtivé většině kaloricky naddimenzovaná. Naši předkové by to jistě v nuzných dobách ocenili, my se ale díky tomu zcela zbytečně obalujeme tukem.
  • Naučte se ještě před jídlem oddělit cca 1/3 porce přílohy (hlavní chod ponechte), kterou nebudete konzumovat. Z dlouhodobého hlediska tak významně omezíte kalorie „navíc“.
  • Přesuňte sacharidy do první poloviny dne – cukry a sacharidy obecně (tedy např. ovoce, müsli nebo pečivo) tvoří důležitou součást stravy. Naučte se však většinu z nich konzumovat v první polovině dne (řekněme do 14 hodin). Ovoce je naprosto ideálním zákuskem po obědě! Dát si ale jablíčko či banán před spaním, není pro člověka po redukci to pravé ořechové. Naopak druhá polovina dne je ideální pro bílkoviny.
  • Pravidelně sportujte, hýbejte se – a zvykněte si na to :) 45 minut aktivního pohybu denně je základem udržení hmotnosti. Je zajímavé, kolik z nás v tomto bodě najednou „nemá čas“. Nehledejte důvod proč to nedělat, ale najděte si způsob jak to zařídit. Ideálním pohybem je lehký dlouhý běh (zvolte však rychlost, kterou udržíte alespoň 30 minut, i kdyby to měla být chůze).
  • Nelze každý den? Fajn. Vezměte na sebe venčení čtyřnohého miláčka (rodina to jistě ocení :). Ne?
  • Zakažte si výtahy a esklátory. Použijte schody, je to bezpečnější. Jezdíte autem do práce nebo i na menší nákup? Zkuste to na kole, nebo pěšky, věci se vejdou do batohu. Stále nemáte čas? Oželte seriál nebo TV zprávy. Možností je opravdu mnoho.
  • Začínejte jídlo salátem – zeleninový salát se výborně hodí jako předkrm. Kde je to jen trochu možné, snězte salát ještě před hlavním chodem, zejména když máte velký hlad. Zaplníte žaludek a předejdete přejídání.
  • Odpusťte si hutné polévky… a i přesto, že babička říkala, že polévka je grunt :) Tohle pořekadlo nechte chronicky hubeným, pro vás neplatí.
  • Plánujte zítřejší stravu – víte, co budete mít zítra k snídani? Pokdu ano, máte bod! A co přesnídávka v 10:00? Ne? … Naplánujte si dopředu, co budete zítra jíst. Jistě, oběd až jaké bude menu, ale přesnídávku a svačinu si připravte nebo kupte předem, jinak nebudou. Nepodceňujte plánování v klidu, je to pár minut. Jakmile nastane denní shon, už může být pozdě a svačina se nekoná.
  • Zdravé nerovná se dietní – fakt, že jsou některé potraviny zdravé, neznamená, že je můžete konzumovat neomezeně. Někdy se naopak můžou proměnit ve vašeho protivníka v boji s nadváhou. Proto pokud se dočtete, že konzumace toho a toho prospívá zdraví, protože obsahuje to a to, ještě neznamená, že tím prospívá i vám. Pro člověka, který má sklony k nadváze, platí poněkud odlišná pravidla, než pro sportovce překypujícího pohybem. Myslete! 

Ukažme si to na příkladu. Takové oříšky - úžasný a koncentrovaný zdroj zdravých látek a prvků, ale sníst celý sáček za jeden den rozhodně k redukci nepovede! Nebo čerstvé džusy a med - skvělé, ale litr džusu každý den rozhodně není pro vás, i když je v něm spousta vitamínů.

Mějte v záloze sáček KetoDiet – porcí KetoDiet můžete kdykoliv nahradit jakékoliv z 5 denních jídel. Zapomněli jste si připravit svačinu nebo nestíháte oběd? Bez obav si dejte právě KetoDiet. Pokud vám KetoDiet chutná a nechcete si dělat hlavu s vařením, můžete bez obav nahradit jedno denní jídlo proteinovým nápojem trvale.       

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

  • +420 734 182 718
  • Využijte online chat

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard