Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
  • 3 + 1 ZDARMA. Čtyři nadýchané máslové croissanty plné bílkovin teď koupíte za cenu tří. Pozor, akce platí jen do 30. 9. 2019 nebo do vyprodání zásob.

Hubneme do plavek efektivně

V létě u bazénu se snadno ukáže, kdo na sobě poctivě pracoval. Už žádné schovávání do svetrů a objemných mikin. Pokud se i vy chcete v plavkách cítit dobře, je nejvyšší čas pro to něco podniknout! Pojďte do toho s námi.

Jak rychle zhubnout do plavek?

Všichni bychom si přáli zhubnout snadno a rychle, ale ne vždy se nám to daří tak, jak jsme si vysnili. Jednou se proti nám spiknou kamarádi, kteří nás zvou na nejrůznější dýchánky se spoustou jídla, podruhé nám chybí potřebná motivace. A jindy si jednoduše nevíme rady.

K rychlému hubnutí se pak nejčastěji uchylujeme tehdy, když nás čeká nějaká významná událost, jako třeba právě nadcházející dovolená a plavková sezóna.

Pokud shazujeme kila příliš rychle a nekontrolovaně, můžeme se setkat s několika úskalími. Obáváme se jojo-efektu, zpomalení metabolismu, úbytku svalů místo tuků nebo chybějící energie. Jak těmto nechtěným strašákům předejít?

  1. Soustřeďte se na to, aby změny ve vašem životním stylu byly plynulé a hlavně trvale udržitelné.
  2. Nikdy byste při změně jídelníčku neměli pociťovat hlad nebo nepříjemné pocity.
  3. Změny dělejte postupně, po krůčcích. Nechtějte vše hned.

Hubnutí může být i příjemné!

Své o takovém hubnutí ví paní Květa (40), která začala mít potíže s nadváhou po nástupu do sedavého kancelářského zaměstnání. Pocity po úspěšně zvládnutém a dobře nastaveném dietním plánu mluví za vše:

paní Květa
Našla jsem svoje ztracené sebevědomí. Užívám si, že mám konečně skvělou náladu a netrápím se svou postavou. Najednou se za vámi otáčí muži, protože jste pozitivní a máte důvod se konečně usmívat.
Příběh paní Květy

6 tipů na pohodové hubnutí do plavek

Jezte menší porce v pravidelných intervalech

Jezte menší porce v pravidelných intervalech.

Snídani doporučujeme do cca 30 minut po probuzení a následující jídla pak ve zhruba tříhodinových intervalech. Nejzrádnější je se v jídle extrémně omezovat, nebo dokonce nejíst vůbec. Na to hned zapomeňte. Negativní energetická bilance (nižší energetický příjem než výdej) je sice žádoucí a zajistí vám pozvolné hubnutí, ale o zaškrcený metabolismus určitě nestojíte. Nedělejte tedy svému tělu podmínky k tomu, aby si šetřilo a ukládalo na horší časy.

Pijte čistou vodu

Pijte čistou vodu.

V průběhu dne pijte tak, abyste vůbec nedostali žízeň. Zabráníte přehřátí těla v teplých dnech, hydratujete svou pleť, budete lépe spát a můžete se i vyhnout zbytečným bolestem hlavy. Optimální množství tekutin vypitých za den se pohybuje v rozmezí 2-3 l. Pokud sportujete, na objemu samozřejmě přidejte.

Podpořte své hubnutí spalovačem

Podpořte své hubnutí spalovačem.

Na trhu je dostupné velké množství podpůrných produktů, které obsahují kofein, guaranu, či zelený čaj. A to vše jsou látky, které dovedou šikovně efekt vašeho hubnutí povzbudit. Spalovače tuků najdete jak v tabletách, tak v tekuté formě. Například L-carnitin nejen podpoří spalování tuků, ale pomáhá i regulovat hladinu krevního cukru a zvyšuje vaši energii.

Zařaďte do jídelníčku bílkoviny

Zařaďte do jídelníčku bílkoviny.

Dostatečné množství bílkovin v jídelníčku by mělo být samozřejmostí. Ochrání vaši svalovou hmotu a podpoří úspěšné hubnutí. Sáhněte po libovém mase, zakysaných mléčných výrobcích, ale nebojte se ani kvalitních proteinových jídel a nápojů. Pokud si připravíte vychlazené proteinové smoothie, dokáže vás navíc osvěžit a dodá vašemu tělu potřebné živiny.

Sportujte, hýbejte se

Sportujte, hýbejte se.

Jakákoliv pohybová aktivita je při hubnutí prospěšná. Choďte do práce pěšky, obujte tenisky a vyrazte si do lesa zaběhat, vyzkoušejte jógu, sedněte na kolo a jeďte se na cca 45 minut projet. Cokoliv, co vás bude bavit, se počítá.

Když mlsat, tak zdravě

Když mlsat, tak zdravě.

Asi nemusíme vysvětlovat, že taková proteinová tyčinka je mnohem lepší než klasická sušenka. Milovníci palačinek ocení proteinovou palačinku. A pokud si nedokážete představit kávu bez dezertu, proteinová panna cotta bude to pravé. Proteinovými dobrůtkami uspokojíte svůj mlsný jazýček i bez hromady cukru a nenarušíte si tím tak svou snahu o zhubnutí.

Všechny naše tipy zkuste zařadit do své každodenní rutiny postupně. Uvidíte, že s každým dnem se budete cítit lépe a hubnutí do plavek bude snazší a snazší.

Hubnutím kvůli dovolené to začíná. Ale nekončí.

Na hubnutí do plavek je skvělé to, že vás může navnadit k dlouhodobé změně vašeho životního stylu. Událost jako dovolená je skvělou počáteční motivací, která vaši cestu ke zdravějšímu já odstartuje. I malé události mohou vést k velkým změnám.

Chcete hubnout pomocí ketodiety? Proč ne.

Shazování kil při ketodietě zajišťuje stav zvaný ketóza. Je to snadné – snížíte příjem sacharidů na minimum, doplníte do jídelníčku dostatek bílkovin, například za pomoci speciálních proteinových jídel a nápojů. Tím ochráníte svaly a budete hubnout opravdu jen tukové zásoby. Také si dopřejete v jídelníčku zdravé tuky, spoustu zeleniny a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. Právě rychlost a efektivita tohoto typu diety je její velkou výhodou.

Pokud si chcete hubnutí usnadnit a nemuset přemýšlet nad sestavováním jídelníčku, vyzkoušejte některý z našich dietních plánů.

Chci zhubnout bez práce!

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů