Zelená výprodeji! Produkty v původním kabátku se slevou až 40 %Vyberte si. Jen do vyprodání zásob.

Hubnutí pro muže

Věděli jste jste, že téměř 70 % českých mužů trpí nadváhou nebo obezitou?* 

Paradoxně ale své tukové polštáře mnohem více řeší ženy, které jsou na tom o poznání lépe: 33 % žen má nadváhu a 18 % je obézních. Alarmující je zároveň to, že se za posledních 25 let počet obézních mužů zdvojnásobil. To už je, pánové, na pováženou. 

A jak jste na tom vy? Nepodceňujte to, protože i s lehčí nadváhou vám hrozí nejen zdravotní problémy, ale utrpět může i váš společenský život. Že přeháníme? Vzpomeňte si, jak jste se cítili, když jste si šli naposledy zahrát s kamarády fotbálek. Nebo jste raději zůstali sedět doma, protože už to neuběháte? 

Keto dieta pro muže

Jestli na vás vyvážená strava a pravidelný pohyb nefunguje a při chůzi do schodů, nebo dokonce už při zavazování tkaniček se zadýcháváte, zkuste to s hubnutím jinak – pusťte se do ketonové diety.

Chci zhubnout

Chcete si svou hmotnost pouze udržet? I pro vás máme pár skvělých slaných i sladkých tipů, jak doplnit bílkoviny. Pomohou vám chránit svalovou hmotu a lépe regenerovat po sportovní aktivitě. 

Chci doplnit bílkoviny do jídelníčku

Proteinová dieta i pro muže

Princip proteinové diety je velmi jednoduchý a funguje na každého zdravého člověka, který trpí nadváhou. 

Ve svém jídelníčku snížíte obsah sacharidů na minimum – v 1. kroku do 50 g denně – a díky tomu se dostanete do tzv. ketózy

V ketóze si tělo jako zdroj energie vybere namísto sacharidů vlastní tuky. Začne je spalovat a vaše nadbytečná kila zmizí

Jaroslav zhubl s keto dietou

Konečně dieta, která funguje 

Zkuste to jako vítěz hubnoucí proměny Jaroslav.

„Na KetoDiet mi vyhovovala časová nenáročnost. Nemusel jsem absolutně nic vymýšlet, zapisovat, připravovat – prostě jsem si něco vybral a za pět minut to jedl. A kila šla konečně dolů! To mi vyhovovalo moc.“ 

Chci zhubnout 

Jak na to? 

  • Zvolte si dietní plán, který vám sedne. 
  • Vyberte si svá proteinová jídla a nápoje. 
  • Zakroužkujte si v kalendáři první den diety.  

Vyberte si svůj dietní plán 

Máme pro vás 3 typy dietních plánů, které se liší v délce svého trvání: 

  • BASIC na 3 × 2 týdny (pro nízkou nadváhu) 
  • MEDIUM na 3 × 3 týdny (pro střední nadváhu) 
  • INTENSE na 3 × 4 týdny (pro vysokou nadváhu) 

Který dietní plán je ten pravý? Vyplňte naši BMI kalkulačku a my vám to spočítáme.  

Vybrat si dietní plán 

Poskládejte si jídelníček 

Jaká proteinová jídla a nápoje si vybrat? Zvolte jednu z variant: 

1) Výhodný balíček proteinových jídel a nápojů 

  • Chuťově rozmanitá jídla a nápoje
  • Předem poskládaný jídelníček a pevný plán. 

Chci výhodný balíček

2) Proteinová jídla a nápoje dle vlastního výběru 

Poskládám si jídelníček sám

Potřebuji doplnit bílkoviny do jídelníčku 

Víte, jak kromě pořádného steaku do svého jídelníčku dostat správnou dávku bílkovin, vitamínů, minerálů, ale téměř žádné sacharidy? Sáhněte po raz dva hotovém proteinovém drinku nebo jídlu. 

1) Sladké proteinové snídaně nebo svačiny 

  • proteinové palačinky 
  • proteinové pudinky 
  • proteinová smoothie 
  • proteinové kaše 
  • proteinové tyčinky nebo croissanty 
  • proteinové dezerty 

2) Slané proteinové rychlo-obědy i večeře 

  • proteinové omelety nebo „bramboráková“ placka 
  • proteinové polévky 
  • proteinové těstoviny 
  • proteinový chléb 
  • Místo smažených brambůrků „zobejte“ BBQ nebo chedarové proteinové chipsy a sušené maso. 

Jít do e-shopu

3) Jednoduché, dietní a na bílkoviny bohaté recepty 

Došly vám nápady na zdravé recepty? Inspiraci hledejte v našem v keto receptáři. Najdete v něm tipy na recepty jak v rámci dietního plánu, tak i po jeho skončení. 

Věděli jste, že muži hubnou jinak než ženy? 

O rozdílech v hubnutí u mužů a žen už jste určitě slyšeli, ale opravdu se vám hubne lépe než ženám? 

Oproti ženám máte vyšší podíl svalové hmoty, která energii zpracovává i v klidovém stavu. 

Ženy mají vyšší podíl tukové tkáně, která je naopak zásobárnou energie. 

Nejste výrazně ovlivňováni hormonálními pochody tak jako ženy a máte obvykle rychlejší metabolismus, a to i v době, kdy se hubnout nesnažíte. 

Odpověď je ANO. Mužům se obvykle hubne snáz než ženám. A tak si oproti ženám můžete v dietním plánu KetoDiet dopřát i víc tzv. sladkých variant proteinových jídel, a to proteinové tyčinky, proteinové kaše nebo pudinky. Tato sladká jídla ale mezi sebou v jednom dni nekombinujte ani vy. 

Jdete do toho s námi? 

Chci si vybrat svůj dietní plán