Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Hubnutí pro muže

Věděl jste, že téměř 70 % českých mužů trpí nadváhou, nebo obezitou?

Paradoxně ale své tukové polštáře mnohem více řeší ženy, které jsou na tom o poznání lépe – 33 % žen má lehkou nadváhu a 18 % je obézních. Alarmující je zároveň to, že se za posledních 25 let počet obézních mužů zdvojnásobil. To už je, pánové, na pováženou.

A jak jste na tom vy? Dejte si „bacha“, protože i s lehčí nadváhou vám hrozí nejen zdravotní problémy, ale utrpět může i váš společenský život. Že přeháníme? Vzpomeňte si, jak jste se cítil, když jste si šel naposledy zahrát s kamarády fotbálek. Nebo jste raději zůstal sedět doma, protože už to „neuběháte“?

Jestli na vás zdravá strava a pravidelný pohyb nefunguje a při chůzi do schodů nebo dokonce už při zavazování tkaniček se zadýcháváte, zkuste to s hubnutím jinak – pusťte se do proteinové diety.

Chci zhubnout

Chcete si svou hmotnost „pouze“ udržet? I pro vás máme pár skvělých slaných i sladkých tipů, jak doplnit bílkoviny do svého jídelníčku, když už jste se začal konečně stravovat zdravě.

Chci doplnit bílkoviny do jídelníčku

Proteinová dieta i pro muže

  • Princip proteinové diety je velmi jednoduchý a funguje na každého zdravého člověka, který trpí nadváhou.
  • Ve svém jídelníčku snížíte obsah sacharidů na minimum – cca na 50 g denně – a díky tomu se dostanete do tzv. ketózy.
  • V ketóze si tělo jako zdroj energie vybere namísto sacharidů vlastní tuky. Začne je spalovat a vaše nevzhledné „pneumatiky“ zmizí.

Proteinový nápoj KetoDiet pro muže

Že je proteinová dieta jen pro ženy? Vůbec ne.

Proteinový nápoj pro muže má speciálně upravenou recepturu. Obsahuje vyšší množství l-Argininu než proteinový nápoj pro ženy, takže způsobí lepší prokrvení organismu a zajistí ještě vyšší ochranu aktivní svalové hmoty.

„O svaly při hubnutí s proteinovou dietou nepřijdete. O tuky ano!“

Z XXXL jsem M!

Zkuste to jako 32letý Zdeněk.

„V životě jsem držel dietu několikrát. Zhubnout se mi sice podařilo, ale po velmi krátké době jsem všechno zase nabral zpět. Chipsy, uzeniny, sladké pečivo. To byl můj běžný jídelníček hlavně ve večerních hodinách. V práci jsem pil sladké limonády a s alkoholem jsem také nešetřil. Denně jsem večer vypil 3 piva a k tomu přidal láhev vína. S KetoDiet jsem začal v září a skončil před Vánoci a z XXXL jsem byl rázem M.“

Chci zhubnout

Jak na to?

  • Zvolte si svůj dietní plán.
  • Vyberte si své proteinové nápoje a jídla.
  • Zakroužkujte si v kalendáři první den diety.

Vyberte si svůj dietní plán

Máme pro vás 3 typy dietních plánů, které se liší v délce svého trvání:

  1. BASIC na 3x 2 týdny (pro menší nadváhu)
  2. MEDIUM na 3x 3 týdny (pro střední nadváhu)
  3. INTENSE na 3x 4 týdny (pro větší nadváhu)

Který dietní plán je ten pravý? Vyplňte naši BMI kalkulačku a my vám to spočítáme.

Vybrat si dietní plán

Poskládejte si jídelníček

Jaká proteinová jídla, nebo nápoje si vybrat? Zvolte jednu z variant:

1) Proteinové nápoje v mnoha různých příchutích

  • Rychlá a nenáročná příprava.
  • Intenzivní start.
Chci proteinové nápoje

2) Výhodný balíček proteinových jídel a nápojů

  • Chuťově rozmanitější.
  • Předem poskládaný jídelníček a pevný plán.
Chci výhodný balíček

3) Proteinová jídla a nápoje dle vlastního výběru

  • Zcela podle vaší chuti.
  • Držte se našich doporučení: Proteinový nápoj si dejte min. 2x denně, k nim přidejte proteinové omelety, polévky, pudinky, smoothie, těstoviny atd. Proteinové kaše, rajčatová polévka a proteinové tyčinky obsahují o něco více sacharidů, proto je mezi sebou v jednom dni nekombinujte.
  • Svůj výběr můžete zdarma probrat s našimi výživovými poradkyněmi na online chatu, e-mailu poradna@ketodiet.cz nebo telefonicky na čísle +420 734 182 718.
Poskládám si jídelníček sám

Potřebuji doplnit bílkoviny do jídelníčku

Víte, jak kromě pořádného steaku do svého jídelníčku dostat správnou dávku bílkovin, vitamínů, minerálů, ale téměř žádné sacharidy? Sáhněte po raz dva hotovém proteinovém drinku nebo jídlu.

1) Sladké proteinové snídaně nebo svačiny

  • Proteinové palačinky
  • Proteinové pudinky
  • Proteinová smoothie
  • Proteinové kaše – tipy, jak si je vylepšit, najdete v našem článku na blogu.
  • Proteinové tyčinky

2) Slané proteinové rychlo-obědy i večeře

  • Proteinových omelety nebo „bramboráková“ placka
  • Proteinové polévky
  • Místo smažených brambůrků „zobejte“ cibulové nebo chilli proteinové chipsy a sušené maso.

3) Jednoduché, dietní a na bílkoviny bohaté recepty

Došly vám nápady na zdravé recepty? Inspiraci hledejte v našem v receptáři. Najdete v něm tipy na recepty jak v rámci dietního plánu, tak i po jeho skončení.

Jít do e-shopu
smajlíci

Věděli jste, že muži hubnou jinak než ženy?

O rozdílech v hubnutí u mužů a žen už jste určitě slyšeli, ale opravdu se vám hubne lépe než ženám?

  • Oproti ženám máte vyšší podíl svalové hmoty, která energii zpracovává i v klidovém stavu.
  • Ženy mají vyšší podíl tukové tkáně, která je naopak zásobárnou energie.
  • Nejste výrazně ovlivňováni hormonálními pochody tak jako ženy a máte obvykle rychlejší metabolismus, a to i v době, kdy se hubnout nesnažíte.

Odpověď je ANO. Mužům se obvykle hubne snáz než ženám. A tak si oproti ženám můžete v dietním plánu KetoDiet dopřát i víc tzv. „sladkých variant“ proteinových jídel, a to proteinové tyčinky, proteinové kaše nebo pudinky. Tato sladká jídla ale mezi sebou v jednom dni nekombinujte ani vy.

Jdete do toho s námi?

Chci si vybrat svůj dietní plán

Podpora

Potřebujete poradit?

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard