Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Ploché bříško, krásná stehna. Ale jak na to?

Znáte i vy ony neustále opakované fráze „Jez méně a hýbej se"? Co ale dělat, když tyhle obecné rady nezabírají?

Asi všichni známe dokola omílané rady na hubnutí, které říkají: „Jez méně a hýbej se." Co ale dělat, když nezabírají? Děláme něco špatně? Máme jíst ještě méně? Nebo sportovat jinak? V tom už nám obvykle nikde příliš neporadí a je velmi snadné se dostat do úzkých, nebo si v nejhorším přivodit zbytečné obtíže.

Dávejte si pozor na cukry!

O cukrech se v poslední době hodně mluví. Proč se jich vyvarovat? Jednoduše proto, že právě sacharidy mohou v drtivém procentu případů za naši nadváhu a obezitu. Pokud se ráno nacpeme třemi rohlíky, k obědu si dáme vrchovatý talíř špaget, nebo velkou porci pizzy a na večer se „dotáhneme" kynutými knedlíky, nemůžeme se divit, že tloustneme. Vyměňte ranní rohlík za tvaroh s ovocem, k obědu si dejte pečené kuře se salátem z míchané zeleniny a olivového oleje a k večeři si pochutnejte na grilované rybě. Změna bude veliká a rychlá.

Není porce jako porce

Když se podíváme na velkost porcí v restauracích a jídelnách, zjistíme, že často dostaneme na svůj talíř mnohem víc, než bychom skutečně potřebovali sníst. Nejsme dřevorubci, abychom si nacpávali břicha, protože pak následnou energii spotřebujeme porážením stromů. Pro kancelářského člověka je menší porce rozhodně vhodnější. Ne, opravdu nemusíte dojídat vše, co je na talíři, když váš žaludek už pár minut křičí „STOP".

Ale džusy jsou přece zdravé!

Na co mnoho lidí nepřijde, je nevhodnost 100% džusů v rámci dietního režimu. I když jsou z čerstvého ovoce a obsahují spoustu vitamínů. Mimo vitamínů ale opět čekejte nálož cukrů, za které vám vaše tělo určitě nepoděkuje. Například ve 2 dcl 100% pomerančového džusu se skrývá až 20 g cukru. A 4 kostky cukru, to není úplně málo, nemyslíte?

Sportem ke zdraví (a štíhlé linii)

Pohybová aktivita, ať už je jakákoliv, vám pomůže rozhýbat tělo a nastartovat metabolismus. Nejen, že se budete cítit pocitově lépe, ale pokud budete sportovat správně, začnete spalovat své uložené tuky. To je jednoznačný fakt. Pro redukci vybírejte z aerobních sportovních aktivit, jako je běh, jízda na kole, jízda na kolečkových bruslích, plavání, zumba, aerobik a mnoho dalších. Když navíc přidáte cvičení posilovací, bude vaše postava brzy jako lusk. Cvičení by mělo probíhat minimálně 2x týdně a trvat alespoň 45 minut.

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard