Zelená výprodeji! Produkty v původním kabátku se slevou až 40 %Vyberte si. Jen do vyprodání zásob.

Jak vylepšit palačinku už od 1. kroku diety?

11. 7. 2018Tento článek vám zabere 3 min čteníNikola Nevečeřalová

Když jste si před proteinovou dietou dopřávali palačinku, jen zřídkakdy bývala suchá. Pokaždé jste si ji namazali alespoň tenkou vrstvou marmelády nebo nutelly. Je to tak? I proto máte nyní pocit, že si nemůžete proteinovou palačinku dát jen tak, bez ničeho.

A protože se často ptáte, čím byste si mohli právě proteinovou palačinku hned od začátku diety vylepšit, sepsali jsme vám několik tipů, které vaše hubnutí nepřekazí.

Dvě proteinové palačinky KetoDiet s vanilkovou příchutí zdobené ovocem

„Zlepšováky“ na proteinovou palačinku od 1. dne diety

Proteinovou palačinku si potřete nebo posypejte:

  • 1 čajovou lžičkou skořice,
  • 1 čajovou lžičkou holandského kakaa,
  • 2 polévkovými lžícemi másla nebo přepuštěného másla ghí,
  • 2 polévkovými lžícemi ořechů (mandlí, kešu, para, vlašských nebo lískových) nebo semínek (chia, lněnými, dýňovými).
ketodiet-palacinka-avokadova-nutella
TIP! Jak na dietní nutellu?

 

Kakao vyzkoušejte ve spojení s avokádem. A to ve skvělé zdravé dietní „nutelle“. Připravte si ji jednoduše podle našeho receptu a nikdo z rodiny nepozná, že se v ní skrývá zelené ovoce, které mnohým připadá bez chuti. Pokud jste právě teď v prvním kroku, vynechejte z pomazánky jahody.

Avokádová pomazánka se navíc výborně hodí i na proteinový croissant.

Místo mléka zkuste jogurt

Přijde vám, že by mohlo být možností na vylepšení palačinky ještě víc? Nám také. A proto jsme jich pár přidali.

Všichni dobře víte, že si v dietním plánu KetoDiet můžete dopřát 200 ml mléka denně a je jedno, jestli sáhnete po odstředěném nebo plnotučném. Mléko si pak můžete přilít jak do kávy, tak si v něm rozmíchat proteinový nápoj, smoothie nebo pudink.

Pokud ale svých 200 ml povoleného mléka na den oželíte, můžete si místo nich na proteinovou palačinku už od začátku diety namazat jednu z těchto možností:

  • 150 g selského bílého jogurtu s 3,5 % tuku,
  • 80 g smetanového bílého jogurtu s 10 % tuku,
  • nebo 80 g polotučného tvarohu.

A co je úplně nejlepší? Uvedené mléčné výrobky můžete libovolně kombinovat s prvními možnostmi – se skořicí, kakaem i povoleným množstvím oříšků či semínek.

Tip pro milovníky netradičních chutí!

Přidejte si do svého oblíbeného mléčného výrobku z našeho výběru pár kapek citronu nebo trochu KetoDiet sirupu bez cukru. Na vaši voňavou palačinku se pak budou „sbíhat sliny“ i sousedům.
ketodiet-palacinka-proteinova-maliny-ovoce

Od 2. kroku bude palačinka ještě lepší

Jakmile úspěšně zvládnete 1. krok dietního plánu, palačinku můžete vylepšovat ještě víc. Kromě všech výše uvedených možností si od teď pochutnáte navíc na skyru a konečně také na ovoci. Vybírejte ale zatím pouze z povolených druhů, které obsahují jen malé množství sacharidů – tj. jahody, borůvky, maliny nebo bílý rybíz.

Pokud byste náhodou začali tápat, co si můžete a nemůžete při dietě dát, mrkněte do brožurky, kterou jste dostali k nákupu výhodného balíčku pro 1. krok nebo na stránku Co budu jíst. Jinak jsou vám samozřejmě k dispozici naše výživové poradkyně.

Dobrou chuť!

Nikola Nevečeřalová copywriter na mateřské KetoDiet

Autor

Nikola Nevečeřalová
Profil autora

Pro zdravý jídelníček a pravidelný pohyb má ten správný zápal. Je aktivní nejen v životě, ale i v našem blogu, kde se můžete inspirovat jejími články.

Přihlaste se k newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-⁠mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů