Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Jak rychle a účinně zhubnout do plavek? Vsaďte na osvědčené tipy

Mladá žena na pláži. Existují způsoby, jak rychle a účinně zhubnout do léta.

Celý rok se na vás nenápadně lepí jedno kilo za druhým a teď se blíží okamžik pravdy – plavková sezóna. Jak rychle zhubnout břicho, stehna, boky? Nepanikařte. Půjde to možná snadněji, než byste čekali. Prozradíme, jak na to.

 

6 tipů pro rychlé hubnutí

 

1. Jasný cíl

První krok už máte vlastně za sebou: Stanovte si přesný, časově vymezený cíl. Čeká vás letní dovolená, svatba nebo třeba grilování s kolegy z práce? Víte, kdy to bude, a víte, že do té doby chcete zhubnout. K tomu směřujte a když přijdou slabší chvilky, klidně si to nahlas zopakujte.

 

2. Jídelníček na hubnutí

Bez změny stravovacích návyků to nepůjde. Nepleťte si ale pojmy s dojmy. Hubnutí neznamená hladovění! Spolehněte se na takový jídelníček, který vám dodá potřebné živiny, vitamíny a minerály, aby vaše tělo dlouhodobě nestrádalo. Můžete vyzkoušet proteinovou dietu, se kterou zhubnete snadno a rychle.

 

Proteinová jídla a nápoje KetoDiet mají vysoký obsah bílkovin a snížený obsah sacharidů. Chutnají výborně a hubnutí s nimi je rychlé a přirozené.

Co vás čeká?

  • Vyvážený jídelníček s minimem sacharidů, zato s pořádnou dávkou bílkovin
  • Rychlé a účinné spalování nadbytečných tuků
  • Výtečná chuť, kterou dosvědčují tisíce kladných recenzí
  • Dostatek zeleniny, zdravých tuků a pravidelný pitný režim
  • Pestrý výběr proteinových jídel a nápojů, žádná nuda a stereotyp
  • Jednoduchá příprava, která uspoří hodiny času
  • A taky maximální podpora našich výživových poradců

 

 

Než se pustíte do hubnutí, zjistěte, který z dietních plánů vám sedne nejlépe. Pomůže vám naše kalkulačka BMI.

Nízká nadváha – dietní plán BASIC – délka trvání je 3x 2 týdny

Střední nadváha – dietní plán MEDIUM – délka trvání je 3x 3 týdny

Vysoká nadváha – dietní plán INTENSE – délka trvání je 3x 4 týdny

 

Všechny výhodné dietní balíčky si můžete vybrat buď v kombinované, nebo čistě nápojové verzi. Čeká vás rychlé hubnutí a tolik potřebná motivace!

 

3. Pravidelný pohyb

V prvních dnech redukčního jídelníčku to s pohybem nepřežeňte. Cílem není “urvat to” za týden, ale postupně najít styl, který vám bude vyhovovat dlouhodobě. Choďte do přírody, doběhněte autobus, místo výtahu vyšlápněte do patra po schodech, do práce vyrazte na kole. Každý pohyb se počítá. S ubývajícími kilogramy se vaše tělo začne hýbat s větší a větší lehkostí. O tom, jak sportovat v průběhu diety, se rozepsal náš výživový poradce Jiří Skála.

Chcete se v první řadě zaměřit na hubnutí břicha nebo stehen? Ať tak, či tak, nejprve se musíte zbavit nadbytečných tukových zásob. Ruku v ruce s tím začněte cvičit a posilovat svalstvo konkrétních partií.

  • Osvědčené cviky na břicho vám krok za krokem představuje trenérka CrossFitu Andy Skolková. Vystačíte si při nich s podložkou a pohodlným sportovním oblečením.
  • Stehna posílíte notoricky známými cviky – výpady, širokými dřepy nebo třeba výstupy na podložku. I v tomhle případě vám bude stačit pohodlné oblečení a správná motivace.

Nečekejte zázraky na počkání. Jedině pravidelným pohybem docílíte vytoužených výsledků. Dejte svému tělu čas, vytrvejte a věřte, že vám vaši snahu vrátí.

 

Proteinové tyčinky KetoDiet s příchutí čokoláda, kokos-banán, fíky, arašídy nebo jahoda spolehlivě zaženou chuť na sladké.

 

4. Tak trochu jiné nákupy

Supermarket vás stejně nemine, protože nakupujete pro rodinu? Regálům s rychlými cukry se vyhněte obloukem. I v jídelníčku vašich dětí by se sladkosti měly vyskytovat pouze zřídka, pokud jim nechcete zadělat na zdravotní problémy. A co teprve v tom vašem, redukčním. Vyměňte cukrovinky za proteinové tyčinky s tenkou vrstvou čokoládové polevy nebo sáhněte po některém z našich proteinových dezertů.

 

 

5. Dieta a alkohol – Kdo s koho

Tady je to prosté. Alkohol do diety vůbec nepatří. I malé množství může hubnutí překazit a vy tak budete začínat zase znova. Jakmile se napijete alkoholu, játra mají plno práce s jeho odbouráváním. Pálení tuku tak tělo musí odsunout na vedlejší kolej. Zaslouženou skleničku si dáte na té dovolené, svatbě nebo grilovačce, kvůli které jste začali hubnout. Pamatujete?

 

6. Hodně spánku, málo stresu

Myslete v první řadě na sebe. Odpočívejte, regenerujte, odměňujte se i za malé úspěchy. Občas si “ukliďte v hlavě”. Když už vás čeká náročný den, připravte se na něj třeba svižnou procházkou, ne čokoládou. Efekt bude mnohem lepší a vaše tělo i psychika zaplesají.

Nepodceňujte kvalitní spánek. Odborníci uvádějí, že byste mu měli věnovat min. 7 hodin denně. Spánek je zásadní hned z několika důvodů:

  • reguluje uvolňování hormonů
  • snižuje riziko některých onemocnění (srdečně-cévního onemocnění, cukrovky, ale i obezity)
  • zlepšuje paměť a soustředění
  • pozitivně ovlivňuje metabolismus a imunitní systém
  • snižuje riziko úzkostných stavů a depresí

Správné fungování těla můžete podpořit také kvalitními doplňky stravy. KetoDiet HEAT nejenže napomáhá spalování tuků, ale přispívá také k regeneraci a snížení únavy. Pokud se vám spolu s ubývajícími kily horší kvalita vlasů a pleti, podívejte se v našem článku na to, jaké živiny by ve vašem jídelníčku neměly chybět.

 

Autor: Tereza Břízová

Foto: KetoDiet, Unsplash

 

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů