Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Hubnete s KetoDiet 5. - Tomáš má za sebou 1. krok

Jsou tu poslední 4 dny Tomášova hubnutí s KetoDiet. Celých 28 dní dodržoval zásady a pravidla prvního kroku, poctivě si připravoval nejrůznější zeleninová jídla, pravidelně pil proteinové nápoje, a i když jednou ve svém odhodlání zakolísal, dařilo se mu zbavovat se svých nadbytečných kilogramů. Jestli si Tomáš splnil svůj cíl - dostat se s váhou pod 90kg - na to se podíváme právě dnes.

Den 25. (pondělí) – Jako každé pondělí se mi dnes nechce nějak nic dělat a cítím se malinko unaveně.  Zřejmě jsem se dost nenabažil "letního" víkendu a nejraději bych zůstal doma. A protože se mi nechtělo ani nic vařit, chroupal jsem v průběhu dne jen okurky a pil jsem KetoDiet nápoje. Pil jsem vodu a mátový čaj, na černý jsem nějak neměl chuť.

Den 26. (úterý) – Všechno probíhá přesně podle plánu a já začínám přemýšlet, jak přejít do druhého kroku. Radil jsem se s online výživovými poradci, aby ten přechod byl co nejplynulejší. Trochu se bojím, že když začnu víc jíst, kila se začnou vracet. KetoDiet poradce Jirka mi ale řekl, že pokud vydržím ve druhém kroku dostatečně dlouhou dobu - ideálně prý ten měsíc a půl - a budu dodržovat pravidla, není se čeho bát.

Mám se vyhýbat všem přílohám , třeba bramborám, rýži, těstovinám (o knedlících nemluvě :) a ještě chvilku počkat s ovocem, ve kterým je hodně cukru. Zároveň mám zařadit nějakou sportovní aktivitu. Doporučil mi lehkou zátež po dobu alespoň 45 minut. To mi vyhovuje, protože už se vážně dost těším na kolo!

Tomas.jpgDen 27. (středa) – Dneska měl kolega v práci oslavu narozenin. Dovedete si asi představit, co mě to stálo sil! Ale fakt jsem vydržel NEKOUSNOUT si do těch pěkňoučkejch chlebíčků. Vždyť zítra už končím, tak si to přece takhle hloupě nepokazím! Večer jsem si dal jedno z mých nejoblíbenějších jídel - fazolové lusky s česnekem. Ňam!

Den 28. (čtvrtek) – Poslední den prvního kroku KetoDiet! Na začátku jsem moc nevěřil, že se dostanu až sem. Ale víte co? Váha ukazuje 89,8kg! Fakt jsem to dokázal! Skoro 9kg dole! Je to pro mě obrovská motivace k dalším krokům.

Nejdůležitější je asi rozhodnutí na začátku a myšlenka, že to dělám hlavně pro sebe, pro nikoho jinýho. Když pak jdou kila dolů a člověk se cítí mnohem líp, nakopne ho to a snaží se o to víc držet a vydržet. 23032012275b.jpg

Vím, že se teď budu muset víc hlídat, když se budu vracet k "normálním" jídlům, ale zase si říkám, že nějakej ten hříšek už budu mnohem líp korigovat - buď cvičením a nebo pomocí proteinových nápojů KetoDiet.

V druhém kroku se budu snažit jíst podle doporučení poradců - běžné jídlo zařadím na snídani a oběd. Ještě, že i pro další kroky můžu nabrat inspiraci v receptech. Můj den bude vypadat asi takhle:omeleta.jpg

Snídaně: vaječná omeleta (i s libovou šunkou nebo 2-3 plátky mozarelly), nebo nízkotučný jogurt
Svačina: proteinový nápoj KetoDiet
Oběd: 120-150g libového masa (hovězí, drůbeží, zvěřina, králičí, ryby) + zelenina v dostatečném množství
Svačina: proteinový nápoj KetoDiet
Večeře: proteinový nápoj KetoDiet

Držte mi palce!

My teď Tomáše přestaneme sledovat na našem blogu. Jsme domluvení, že za čas se nám sám ozve a pochlubí se, jak se mu daří svou váhu držet, co pro to dělá, jestli stále sportuje atd.

Přejeme hodně štěstí!

Vy ale s námi o Tomášově hubnutí, proteinové dietě a o hubnutí obecně, můžete diskutovat na Facebooku.  

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Akce, novinky i slevy. Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

  • Heureka
  • Česká pošta
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard