Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Plováček - NOVÝ PRODUKT - 3+1 proteinový nápoj (smetaňák)
Plováček - KetoLife - Ochutnávkový low carb balíček od 21.9.2020

8 tipů na vánoční lowcarb cukroví, po kterém nepřiberete

Jen těžko si asi představíte Štědrý den bez vánočního cukroví. Jak si ale pochutnat na tradičních sladkostech a nestrachovat se přitom o ručičku na váze, která by se mohla opět pohnout směrem nahoru? Jednoduše. Místo klasických druhů si letos pochutnejte na odlehčeném a přesto chuťově skvělém lowcarb cukroví.

… a štíhlá linie zůstane nedotčena

Než se ale pustíte do sladkého zobání, je dobré si uvědomit, že ani dietním cukrovím byste se neměli „ládovat“ od rána do večera – pokud tedy nechcete po novém roce začínat s ketodietou nanovo. Stačí se držet několika jednoduchých pravidel. „Určete si maximální počet kousků cukroví na den, například 3–5,“ doporučuje výživová poradkyně Martina Dvořáková, která se hubnutí a zdravému stravování věnuje již více než 15 let, „a nejezte cukroví navíc k běžnému jídelníčku. Zařaďte ho jako jedno z jídel – třeba jako dopolední svačinku. Pak nesníte zbytečné kalorie navíc.“

Když se dáte do pečení, a to nejen cukroví, dejte přednost kvalitním surovinám. Vyhněte se bílé pšeničné mouce a klasickému bílému cukru. Použijte mouku špaldovou, mandlovou nebo třeba kokosovou. Cukroví oslaďte čekankovým sirupem, který obsahuje velkou dávku zdraví prospěšné vlákniny a jen 5 g cukru na 100 g, nebo březovým cukrem. Vaše cukroví tak bude mít mnohem lepší výživové hodnoty. V neposlední řadě nezapomínejte mezi svátky ani na pravidelný pohyb

TIP! Na delší svižné procházky na čerstvém vzduchu nemusíte vyrážet sami. Domluvte se s kamarádkou nebo partnerem a unikněte tak výmluvě, že se vám nikam nechce.

Dietní recepty na vánoční cukroví

A jde se péct! Zdravé recepty, z nichž pro vás většinu připravila dietní koučka Martina Dvořáková, zvládnete raz dva a ještě si báječně pochutnáte. Tak které se letos objeví na vaší vánoční tabuli?

Mandlové kuličky 

Perníčky

Čokoládové pracny

Linecká kolečka

Čokoládové kuličky

Makové kuličky

Mandlové lupínky

Kokosky

 

Jak se vám lowarb cukroví povedlo? 

Pochlubte se nám nebo se podělte o svůj vlastní dietní recept v klubové skupině Moje KetoDiet na Facebooku.

EXTRA TIP NA RYCHLOCUKROVÍ

Nestíháte nebo se vám prostě nechce dietní cukroví péct? 

Sáhněte po proteinových tyčinkách s arašídy. Obsahují minimum cukru a díky poctivé porci bílkovin spolehlivě zaženou vaši chuť na sladké.

Ochutnat arašídové tyčinky

 

Autor: Nikola Nevečeřalová

Fotografie: KetoDiet, Iva Karlovská

 

Předchozí článek: Vláknina podpoří nejen vaše hubnutí. Vše, co o ní potřebujete vědět

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KeetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů