Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
  • Prodlužujeme – Black Friday – Největší slevy v roce až 70 %. Platí do 5. 12. 2021.

Plováček - Black Friday 3 prodlužujeme

Vzorové jídelníčky

Vzorové jídelníčky

Nenechávejte plánování svého jídelníčku na poslední chvíli a vždy si dopředu dobře rozmyslete, co budete jíst. Ne nadarmo se říká, že připraveným štěstí přeje. Při hubnutí to platí dvojnásob.

Mějte vždy po ruce vhodné potraviny nebo KetoDiet jídla. Jen tak se vyhnete nástrahám rychlého občerstvení v momentě, kdy nastane čas na další chod.

Jak by tedy mohl vypadat váš jídelníček v průběhu celého dne v jednotlivých krocích dietního plánu? Podívejte se na ukázky možných variant, které jsme pro vás připravili. Pamatujte, že je to jen jedna z mnoha možností, a proto ji berte jako inspiraci.

Jak bude vypadat váš jídelníček pro:

Dietní plán BASIC

Jídelníček pro dietní plán BASIC 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček – kombinace KetoDiet a KetoLife jídel
Jídelníček – jen s nápoji
Snídaně
Proteinová palačinka KetoDiet + avokádová nutella z ½ avokáda, 1 lžíce holandského kakaa oslazená čekankovým sirupem + 100 g malin
Svačina
150 g řeckého bílého jogurtu, 100 g borůvek, 50 g mix ořechů nebo 1 KetoLife Low Carb tyčinka
150 g řeckého bílého jogurtu, 100 g borůvek, 50 g mix ořechů nebo 1 KetoLife Low Carb tyčinka
Večeře
Proteinová omeleta KetoDiet na 1 lžíci olivového oleje s grilovaným lilkem, paprikou a žampiony

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace.

Dietní plán MEDIUM

Jídelníček pro dietní plán MEDIUM 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček – kombinace KetoDiet a KetoLife jídel
Jídelníček – jen s nápoji
Snídaně
Proteinový pudink KetoDiet + 100 g lesního ovoce + 50 g mix ořechů
Svačina
Vaječná omeleta z 3 ks vajec, olivový olej, 2 rajčata, ½ avokáda nebo 1 KetoLife Pyré
Vaječná omeleta z 3 ks vajec, olivový olej, 2 rajčata, ½ avokáda nebo 1 KetoLife Pyré
Svačina
100 g mozzarelly, salát z polníčku a rajčat nebo KetoLife Low Carb tyčinka
100 g mozzarelly, salát z polníčku a rajčat nebo KetoLife Low Carb tyčinka

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace.

Dietní plán INTENSE

Jídelníček pro dietní plán INTENSE 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček – kombinace KetoDiet a KetoLife jídel
Jídelníček – jen s nápoji
Snídaně
Proteinový croissant KetoDiet 2 ks + máslo 2 lžíce, 100 g hroznového vína
Svačina
Cottage sýr, 200 g cherry rajčat, čerstvá bazalka nebo 1 KetoLife palačinka s tvarohem a  čekankovým sirupem
Cottage sýr, 200 g cherry rajčat, čerstvá bazalka nebo 1 KetoLife palačinka s tvarohem a  čekankovým sirupem
Svačina
Večeře
Zeleninový salát se šmakounem (175 g), nakrájený na kostičky, orestovaný na 2 lžících olivového oleje, bylinky, zálivka balsamico nebo KetoLife Risoni s krevetami
Zeleninový salát se šmakounem (175 g), nakrájený na kostičky, orestovaný na 2 lžících olivového oleje, bylinky, zálivka balsamico nebo KetoLife Risoni s krevetami

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace.

Jídelníček po dietě

Jídelníček po dietě
 
 
Snídaně
1 krajíček žitného chleba (50 g) nebo 1 plátek KetoLife chleba, 1 balení Lučiny (80 g), mix zeleniny 100 g (okurka, cherry rajčátka, ledový salát apod.) nebo KetoLife shake
Svačina
1 kelímek jogurtu řeckého typu (150 g) nebo KetoLife kaše, mix ovoce 100 g (jahody, borůvky, maliny), mix ořechů (vrchovatá hrst 50 g)
Oběd
Plátek lososa připraveného na olivovém oleji (100 g), špenát na cibulce, dochucený smetanou a česnekem (100 g), brambory vařené ve slupce (100 g) nebo KetoLife risoni s krůtím masem
Svačina
1 kelímek sýru cottage, mix ořechů (vrchovatá hrst 50 g) nebo KetoLife Low Carb tyčinka.
Večeře
Vaječná omeleta (frittata) ze 2 vajec, cuketa, paprika, žampiony, 2 lžíce olivového oleje

Bude se vám hodit!

  • Kompletní znění receptů označených symbolem ikona-recept.jpg najdete v našem keto–receptáři.
  • Jakou zeleninu, ovoce a zdravé tuky si v průběhu dietního plánu dopřávat? Přehledné seznamy povolených potravin si nastudujte na stránce Co budu jíst.

Vzorové jídelníčky do diety i po jejím skončení si stáhněte ZDARMA!

Stačí být členem věrnostního klubu Moje KetoDiet. Kromě vzorových jídelníčků na vás čeká i spousta dalších výhod.

Stát se členem klubu

Doporučenou zeleninu si můžete dát kdykoliv během dne až do množství 500 g / den. Navržený jídelníček pro jednotlivé kroky je pouze ilustrativní a není povinný. Chceme vám pouze ukázat, že si jednotlivá jídla můžete v průběhu dne libovolně poskládat. Pouze pro 1. krok dietního plánu BASIC nejsou vhodné KetoDiet proteinové tyčinky a snídaňové kaše.

Podpora

Potřebujete poradit?

Obraťte se na naše zákaznické oddělení. Jsme vám k dispozici.

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů