Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Vzorové jídelníčky

Vzorové jídelníčky

Nenechávejte plánování svého jídelníčku na poslední chvíli a vždy si dopředu dobře rozmyslete, co budete jíst. Ne nadarmo se říká, že připraveným štěstí přeje. Při hubnutí to platí dvojnásob.

Mějte vždy po ruce vhodné potraviny nebo KetoDiet jídla. Jen tak se vyhnete nástrahám rychlého občerstvení v momentě, kdy nastane čas na další chod.

Jak by tedy mohl vypadat váš jídelníček v průběhu celého dne v jednotlivých krocích dietního plánu? Podívejte se na ukázky možných variant, které jsme pro vás připravili. Pamatujte, že je to jen jedna z mnoha možností, a proto ji berte jako inspiraci.

Jak bude vypadat váš jídelníček pro:

Dietní plán BASIC

Jídelníček pro dietní plán BASIC 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček pro ženy
Jídelníček pro muže
Snídaně
Proteinová palačinka + avokádová nutella z ½ avokáda, 1 lžíce holandského kakaa oslazená čekankovým sirupem + 100 g malin
250 g tvarohu ochuceného čekankovým sirupem + 2 lžíce chia semínek + 100 g čerstvých jahod
Svačina
150 g řeckého bílého jogurtu, 100 g borůvek, 50 g mix ořechů
Sušené maso JERKY (1 sáček) + 1 kedlubna (150 g)
Svačina
200 g šopského salátu mix rajče, okurka, paprika, 80 g balkánského sýru, 2 lžíce olivového oleje, vinný ocet
Večeře
Proteinová omeleta na 1 lžíci olivového oleje s grilovaným lilkem, paprikou a žampiony

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace. Pohlídejte si pouze kombinaci proteinových tyčinek, proteinových kaší a rajčatové polévky. V jednom dni byste si měli vybrat jen jedno z těchto uvedených jídel, protože obsahují o něco více sacharidů než ostatní ketojídla.

Dietní plán MEDIUM

Jídelníček pro dietní plán MEDIUM 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček pro ženy
Jídelníček pro muže
Snídaně
Proteinový pudink + 100 g lesního ovoce + 50 g mix ořechů
Vaječná omeleta z 3 ks vajec, oliv. olej, 2 rajčata, ½ avokáda
Svačina
150 g tofu natural – orestované na olivovém oleji s bylinkami, rajčatový salát s balzamikem a olivovým olejem
Proteinová kaše, 100 g malin, vrchovatá hrst ořechů (50 g)
Oběd
Proteinové těstoviny se žampiony a pórkem
Svačina
100 g mozzarelly, salát z polníčku
Proteinové chipsy, ředkvičky

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace. Pohlídejte si pouze kombinaci proteinových tyčinek, proteinových kaší a rajčatové polévky. V jednom dni byste si měli vybrat jen jedno z těchto uvedených jídel, protože obsahují o něco více sacharidů než ostatní ketojídla. Je vhodnější je zařadit ve dnech, kdy budete sportovat.

Dietní plán INTENSE

Jídelníček pro dietní plán INTENSE 1. krok 2. krok 3. krok

Jídelníček pro 1. krok

Jídelníček pro 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

 
Jídelníček pro ženy
Jídelníček pro muže
Snídaně
Proteinový croissant 2 ks s máslem (2 lžíce), 100 g hroznového vína
Proteinový pudink + 50 g kokosu, 100 g jahod, borůvek nebo malin
Svačina
Cottage sýr, 200 g cherry rajčat, čerstvá bazalka
125 g mozzarella, 200 g cherry rajčátka, 1 lžíce olivového oleje, čerstvá bazalka
Oběd
Proteinová omeleta s jarní cibulkou a avokádem, připravená na 1 lžíci oliv. oleje, 200 g grilované cukety
Svačina
Proteinový nápoj + 1 nektarinka
Večeře
Zeleninový salát se šmakounem (175 g), nakrájený na kostičky, orestovaný na 2 lžících oliv. oleje, bylinky, zálivka balsamico
Zeleninový salát (rajče, okurka, paprika, řapíkatý celer) se zálivkou z řeckého jogurtu s čerstvými bylinkami

Povolenou zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovoce a zdravé tuky si můžete dát kdykoliv během dne. Jednotlivá jídla si můžete v průběhu dne libovolně poskládat, a to třeba podle vzorového jídelníčku, který vám poslouží jako inspirace. Pohlídejte si pouze kombinaci proteinových tyčinek, proteinových kaší a rajčatové polévky. V jednom dni byste si měli vybrat jen jedno z těchto uvedených jídel, protože obsahují o něco více sacharidů než ostatní ketojídla. Je vhodnější je zařadit ve dnech, kdy budete sportovat.

Jídelníček po dietě

Jídelníček po dietě
 
 
Snídaně
1 krajíček žitného chleba (50 g), 1 balení Lučiny (80 g), mix zeleniny 100 g (okurka, cherry rajčátka, ledový salát...)
Svačina
1 kelímek jogurtu řeckého typu (150 g), mix ovoce 100 g (jahody, borůvky, maliny), mix ořechů (vrchovatá hrst 50 g)
Oběd
Plátek lososa připraveného na olivovém oleji (100 g), špenát na cibulce, dochucený smetanou a česnekem (100 g), brambory vařené ve slupce (100 g)
Svačina
1 kelímek sýru cottage, mix ořechů (vrchovatá hrst 50 g)
Večeře
Vaječná omeleta (frittata) ze 2 vajec, cuketa, paprika, žampiony, 2 lžíce olivového oleje

Bude se vám hodit!

  • Kompletní znění receptů označených symbolem ikona-recept.jpg najdete v našem keto–receptáři.
  • Jakou zeleninu, ovoce a zdravé tuky si v průběhu dietního plánu dopřávat? Přehledné seznamy povolených potravin si nastudujte na stránce Co budu jíst.

Doporučenou zeleninu si můžete dát kdykoliv během dne až do množství 500 g / den. Navržený jídelníček pro jednotlivé kroky je pouze ilustrativní a není povinný. Chceme vám pouze ukázat, že si jednotlivá jídla můžete v průběhu dne libovolně poskládat. Pouze pro 1. krok dietního plánu BASIC nejsou vhodné KetoDiet proteinové tyčinky a snídaňové kaše.

Podpora

Potřebujete poradit?

Ozvěte se nám a my vám poradíme jak zhubnout.

Prodejní místa

KetoDiet produkty si můžete zakoupit i u vybraných partnerů.

Mapa prodejen

Mějte přehled

Přihlaste se k našemu newsletteru a o všem budete vědět jako první.

Odesláním e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů